سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ سخنان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آن است که چون کسی به دیگری بگوید : «از خدا بترس»، آن شخص پاسخ دهد : «تو خودت را بپای» [و پندش را گوشنکند] . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
گلخانه من
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 39725 درباره نویسنده
مدیر وبلاگ : فرشید ترابی[14]
نویسندگان وبلاگ :
Majid (@)[0]


آی دی نویسنده تماس با نویسنده موضوعات وبلاگ آرشیو وبلاگ لینکهای روزانه لینک دوستان وبلاگ فارسی لیست وبلاگ ها قالب وبلاگ اخبار ایران اخبار فاوا تفریحات اینترنتی تالارهای گفتگو خرید اینترنتی طراحی وب موسیقی وبلاگ عضویت در خبرنامه   لوگوی وبلاگ لوگوی دوستان

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ...........
گلخانه من
مدیر وبلاگ : فرشید ترابی[14]
نویسندگان وبلاگ :
Majid (@)[0]



........... لوگوی خودم ...........
گلخانه من
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
......... لوگوی دوستان من .........


............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • گلخانه من

  • نویسنده : فرشید ترابی:: 87/7/19:: 7:0 عصر

    سلام

    من مهندس فرشید ترابی هستم .

    کارشناس رشته کشاورزی فارغ التحصیل سال 77

    تجربه کاری :پرورش گل لیلیوم وتوت فرنگی در گلخانه ای به مساحت 10000مترمربع

     دوست دارم با همراهی و کمک شما یک وبلاگ کامل در زمینه پرورش و تولید توت فرنگی در اختیار علاقمندان باذوق قرار دهم  .

    هدف اولیه من از ایجاد این وبلاگ گام نهادن در عرصه ان دانش کشاوزیست که با عشق و علاقه همراه است .

     

                                                                                 با احترام فرشید


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ