سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را در جاهایى که موجب بدگمانى است نهاد ، آن را که گمان بد بدو برد سرزنش مکناد . [نهج البلاغه]
گلخانه من
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 39754 درباره نویسنده
مدیر وبلاگ : فرشید ترابی[14]
نویسندگان وبلاگ :
Majid (@)[0]


آی دی نویسنده تماس با نویسنده موضوعات وبلاگ آرشیو وبلاگ لینکهای روزانه لینک دوستان وبلاگ فارسی لیست وبلاگ ها قالب وبلاگ اخبار ایران اخبار فاوا تفریحات اینترنتی تالارهای گفتگو خرید اینترنتی طراحی وب موسیقی وبلاگ عضویت در خبرنامه   لوگوی وبلاگ لوگوی دوستان

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
گلخانه من
مدیر وبلاگ : فرشید ترابی[14]
نویسندگان وبلاگ :
Majid (@)[0]



........... لوگوی خودم ...........
گلخانه من
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
......... لوگوی دوستان من .........


............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • کشت در شن

  • نویسنده : فرشید ترابی:: 87/10/10:: 10:51 عصر
       کشت در شن

    این سیستم مجهز به یک پمپ  شناور در مخزن تهیه محلول غذایی است که به یک تایمر  مجهز میباشد

     تا مواد غذایی را  4 تا 6 مرتبه در روزبه بستر پمپ نمایید .

     محلول غذایی از طریق لوله های سوراخ دار واقع در بالا وسطح بستر وارد محفظه شده و محلول اضافی

    از طریق لوله های زیرین زهکشی میشود .

    گاهی اوقات ریشها وارد لوله های زهکشی شده ومانع تخلیه میشوند که در اینصورت

    باید بوسیله پاک کننده های چرخان این لوله ها را تمیز نمود .

     این عمل معمولا در فاصله بین دو کاشت انجام میگیرد . 

    ظروف کاشت شنی 60-75 سانتیمتر عرض دارند که از شنهای نخودی به ابعاد 8 میلیمتر بعمق

    20 سانتیمتر پر میشود .

     سیستم  لوله کشی باید طوری باشد که قادر به پر کردن بسترها تا 2.5 سانتیمتری سطح

    شنها در مدت 15 دقیقه باشد و عمل تخلیه در عرض 30-45 دقیقه انجام گیرد ودر نتیجه سیستم

    ریشه نبایستی در شرایط بدون تهویه مگر در یک دوره کوتاه غوطه ور شود.


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ